Kawasaki ZX-10R Forum banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
Joined
·
231 Posts
Discussion Starter #1
[vid]http://www.liveleak.com/view?i=690_1290129961[vid]

:thefinger

This dude is lucky, he almost disappeared there.
 

·
Registered
Joined
·
1,233 Posts
$ 100.00 for speedings not much. I would not want to get caught takeing a video the next guy will probably get shot or thrown in jail.
 

·
Registered
Joined
·
559 Posts
The way things are.

Mexico is a great country but it's government lacks any decent humanitarrvalue to it's own people....

you know what mexico sucks ass and balls! that place is corrupt to the core... half the times I've been that has happened to me. always involving an authority 'figure'. sit down with me and have a beer and I'll tell yeah about it sometime... i know it's not all bad,just a few rotten mofo's! makes you cherish what we have here at home:mrgreen:
 

·
Registered
Joined
·
1,233 Posts
The guy that posted the video is a idiot,i found where he was in 2 min.
Their will be some people looking for payback as it was on the news,
and the cops are under investigation or have lost their jobs.
If you want to cause shit in Mexico be smart enough not to
plaster your face all over the internet.
 

·
Licensed Dist of HaterAde
Joined
·
11,423 Posts
The guy that posted the video is a idiot,i found where he was in 2 min.
Their will be some people looking for payback as it was on the news,
and the cops are under investigation or have lost their jobs.
If you want to cause shit in Mexico be smart enough not to
plaster your face all over the internet.
DAMN good point!!!!! NOT too bright at all......:idea:
 

·
Starbucks Connoisseur
Joined
·
4,368 Posts
The guy that posted the video is a idiot,i found where he was in 2 min.
Their will be some people looking for payback as it was on the news,
and the cops are under investigation or have lost their jobs.
If you want to cause shit in Mexico be smart enough not to
plaster your face all over the internet.
Seriously!
You'd think he'd just go back and edit it and blur his face or replace it shot by shot with something else. But he did man up lol.
 

·
Registered
Joined
·
1,233 Posts
He has been posting his every move on Twitter he is on his way to Arizona.
He is flying back from Argintina.
He was stopped 100 miles from the boarder.
Maybe no one will come after him
Maybe they will
 

·
Licensed Dist of HaterAde
Joined
·
11,423 Posts
well when the "tweets" stop.....we'll know the federale's got ahold of his dumb ass!!
 

·
Certified SLOW
Joined
·
3,131 Posts
Well, I'm sure the next ones will be smart enough to take that camera away...

I can't believe they didn't say anything about it.
 

·
Registered
Joined
·
559 Posts
Hey man I wouldn't stay quit if that shit happened to me! What i f he didn't say anything and disappeared? No one would have a clue! Besides,he's letting people know about the kind of corruption that goes on there everyday! And true,it's not just foreigners that get taken advantage of,so do everyday Mexican folk. What I hate the most is how that POS Calderon could go to our Congress and be allowed to insult our 2nd amendment and be blamed for "assualt weapons" flowing to Mexico from the US! I know I'm going a bit off subject... BTW it is pretty stupid to be traveling through central and south america with all those goodies!
 
1 - 15 of 15 Posts
Top