Kawasaki ZX-10R Forum banner

1 - 20 of 23 Posts

·
Still here
Joined
·
9,059 Posts
Hattori Hanzo said:
Oh you finally have it there too, thats what i wash my car with, good stuff.

:spit: :spit: that's funny as hell. I only use it in my washer fluid.

but really:

yep- the end must be near.

I want to take some money from people that stupid too.
1st "rent to own rims," now this. Genius.
 

·
Registered
Joined
·
620 Posts
Hattori Hanzo said:
Oh you finally have it there too, thats what i wash my car with, good stuff.
damn you wash your car with that stuff, i can only afford to get enough to wash my bike. :thumbsup:
 

·
Still here
Joined
·
9,059 Posts
Hattori Hanzo said:
Well they told me it's easier on the diamonds :wink:



Damnit, now I have to go start peeling diamonds and fur off of the 10R. Don't want to be un-original.

:headshake I was gonna turn so many heads on South Beach when it was done. Maybe I can just sell it to Nicky Hilton for her new hotel.
Nah-I think she may have gotten Paris' share of the brains too. Probably beyond that kind of bling.
 

·
Registered
Joined
·
11,624 Posts
Yeah, we bottle that stuff right here in So. Texas. Take it right out of the sewage treatment plant on the Oso. Just the right balance of minerals and particulants. :lol:
 

·
Registered
Joined
·
1,309 Posts
gpz1100 said:
Yeah, we bottle that stuff right here in So. Texas. Take it right out of the sewage treatment plant on the Oso. Just the right balance of minerals and particulants. :lol:
:crackup: :eek:ccasion1
 

·
Still here
Joined
·
9,059 Posts
ZX10Miami said:
:spit: :spit: that's funny as hell. I only use it in my washer fluid.

but really:

yep- the end must be near.

I want to take some money from people that stupid too.
1st "rent to own rims," now this. Genius
.
http://www.rent-n-go.com/location.htm Soooo jealous of this idea, repos must get interesting though.:badteeth:
 
1 - 20 of 23 Posts
Top