Kawasaki ZX-10R Forum banner

281 - 300 of 334 Posts

·
Я - Ребен&#108
2016 ZX10R Race & 2016 ZX10R Street
Joined
·
3,685 Posts
Discussion Starter #281
(don't shoot me) but I really want some in chrome lol, but Im not going to do that or the clear...just love the look. Yeah Ill get black as soon as i get the bike. I need to compare the weight. Hope they are lighter.
 

·
Registered
Joined
·
2,127 Posts
They are lighter for sure but not for much...

Enviado desde mi POCO F2 Pro mediante Tapatalk
 

·
Я - Ребен&#108
2016 ZX10R Race & 2016 ZX10R Street
Joined
·
3,685 Posts
Discussion Starter #283
thats cool....my main reason for buying them is looks. I so hate the 3 spokes.
 

·
Я - Ребен&#108
2016 ZX10R Race & 2016 ZX10R Street
Joined
·
3,685 Posts
Discussion Starter #286
You don’t like the OZs?
I dont like OZ price lol CoreMoto made in america and fast to get stuff...and the best price on the market.
 

·
Registered
Joined
·
276 Posts
Everybody (except me) was hating on it at first and now ya'll love it. lol
haha i still dont love it

in all black it is acceptable, almost good even

in the krt green white red combo it looks absolutely horrible, i wanna punch whoever approved that color scheme

color / livery can make or break the appearance because the physical shape is not inherently attractive

gen5 headlights / front end looks good no matter what color or livery because its inherent shape is sexy
 

·
Registered
Joined
·
830 Posts
The Gen 6 front end in black is awesome.

I wish they would have gotten more creative with the tail.
 

·
Я - Ребен&#108
2016 ZX10R Race & 2016 ZX10R Street
Joined
·
3,685 Posts
Discussion Starter #289
If they would have restyled the gas tank plastic parts...that would have made for a greater departure of the last two models. At the same time Im glad since this will make 3 of these bikes ill have with tons of spare parts sitting around to match up.
 

·
Я - Ребен&#108
2016 ZX10R Race & 2016 ZX10R Street
Joined
·
3,685 Posts
Discussion Starter #295
damn not only did yall beat me to posting the picture....also showed it was fake LOL.

Well, I just ordered my 2021 ABS today. should be in 2 to 4 weeks.

Can't wait to have this puppy in my stable. (Picture from IG).

447030
447031
 
281 - 300 of 334 Posts
Top